La VOGLIA.ro returnezi fara griji! Daca te razgandesti, este in regula, ai dreptul sa returnezi articolul sau articolele comandate. Le poti schimba cu altele, aflate in stoc, sau iti poti primi banii inapoi, tu alegi!
Chemati cat mai repede si fara a astepta confirmarea noastra orice curier doriti si trimiteti coletul pe adresa: Bulevardul Nicolae Balcescu, nr 173 - incinta fabricii de textile Francesca.
Clientul poate denunta unilateral contractul cu voglia.ro fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014), numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.
Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (comenzi@voglia.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.
Produsele vor fi returnate in conditii bune, neutilizate si nepurtate. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului. Eticheta de identificare trebuie să fie inca atasata produselor, acestea să fie neutilizate, in ambalajul original, si insotite de accesorii si toate documentele originale (factura / bon fiscal). Nu vom accepta marfa care a fost purtata, modificata, spalata, cu urme de deodorant sau miros de parfum / transpiratie, fortate la proba cu cusaturi rarite sau descusute, fermoare blocate sau rupte etc.
Puteti face returul prin orice firma de curierat, inclusiv Posta Romana, DOAR serviciul PRIORIPOST (coletele trimise clasic nu vor fi ridicate de la Posta). Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul in care produsul reprezinta defecte de productie, plata transportului va fi suportata de voglia.ro .
Voglia.ro va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul voglia.ro sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Din motive de igiena, produsele din categoriile lenjerie intima / costume de baie si ECHIPAMENTE DE PROTECTIE , nu se pot returna.
Coletele trimise de client pe retur cu ramburs vor fi REFUZATE. Clientul este obligat sa suporte cheltuielile cu transportul in cazul tuturor retururilor.
Daca ati beneficiat de transport gratuit si rambursati unul sau mai multe produse pierdeti acest beneficiu si cheltuielile cu transportul se vor retine din contravaloarea produsului returnat. Aceasta regula se aplica daca scazand returul din comanda rezulta o suma finala platita mai mare de 299 lei.
In cazul persoanelor juridice nu se accepta retur.
Pentru rambursarea contravalorii produselor returnate trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa comenzi@voglia.ro care sa contina urmatoarele informatii necesare transferului bancar:
- Numele si prenumele persoanei din comanda voglia.ro
- Contul bancar din 24 caractere (Atentie! NU numarul de pe card!)
- Numele persoanei care detine contul bancar
- Numarul de telefon
- Adresa de e-mail
- Produsul pe care il returnati
- Numarul facturii
Daca aveti posibilitatea, puneti o copie a acestui e-mail si in coletul returnat. Daca nu il puteti printa, scrieti datele pe o coala alba de hartie.
Adresa de retur este: Voglia.ro - Blvd. Nicolae Balcescu, Nr 173, Cod 110066, Pitesti, Arges
SCHIMB PRODUSE
In cazul in care doriti sa efectuati un SCHIMB - plasati o noua COMANDA pe site cu noul produs ales si scrieti in caseta de comentarii in comanda "SCHIMB".
Trimiteti produsul catre noi prin ce firma de curierat doriti la adresa din factura: Voglia.ro, Nicolae Balcescu nr.173, Pitesti.
Ulterior va contactam pentru confirmare si trimitem noul colet.
* Produsul trebuie sa indeplineasca toate criteriile de schimb adica:
- Sa fie insotit de eticheta de identificare si accesoriile trimise initial;
- Sa nu prezinte semne de deteriorare, rupturi, miros de parfum sau transpiratie, urme de roll-on sau care au fost purtate;
- Sa nu fie fortat la proba cu cusaturi rarite sau descusute
- Sa nu fi fost spalat si sa aibe miros de detergent sau sapun
** Clientul beneficiaza in mod gratuit de primul schimb. In cazul in care doreste un al doilea/al treilea schimb, costul transportului ( 19 RON ) este suportat de catre client.
*** Schimbul unui produs se poate face doar cu un alt produs de aceeasi suma sau cu acelasi produs avand alta marime.